last night

kvällen igår var superduper! kollade kings of leon och lykke li, och träffa sötapojkar! :-) 
nu är johanna och duschar tror jag (?), och jag sitter och lyssnar på veronicamaggio, lär tagga! hon kommer spela senare idag! ååååh så jävlabraa !!
men nu ska jag nog gå & kolla vad jag ska ha på mig idag, och även hjälpa johanna!
& det sägs ju att man ska njuta av denhär dagen eftersom det ska vara sista 'sommardagen' och sen kommer det bli regn hela juli... åååååååh! ;-(
men vi hörs mer imorgon eller nått! ha det fint. //m

hope this feeling

hej på er, vi har gjort en ny kategori som ni ser ? "p&l" alltså där ni kommer hitta allt från denna fina vecka, vi ska försöka ta så mycket bilder som möjligt, (bara moa går med på att ta någon tsm?) hon är ganska dålig på det. ;-)
ja så vad gör vi nu? jag sitter o väntar på att moa ska hjälpa mig med håret, gjort det i 20minuuter, men tror hon glömt, haha så får se när hon kommer på det, så länge sitter jag här. :-)
idag ska vi väl kika på lite band , har dock ingen stor koll på vilka som igentligen spelar, men aahhh . ;-)
nu ska jag kika aftonbladet, tydligen två våldtäkter, redan ?!
vad sjutton tänker folk med kan man undra, IDIOTER !
så känner jag iaf .
/ J

ingenbild

godmorgon osv, vaknade av att jag inte kunde andas.. tur nässpray finns!
haha iallafall, johanna står i duschen nu, och sen ska vi väl käka frulle och göra iordning oss!
vid 2 går vår buss till borlänge, supeeeer!!
vi hörs väl mer sen nångång.. ;-)


p hälsar

hej..... jag mår piss!
blev tvingad att gå upp jättetidigt och klippa gräset.. och jag är täppt i näsan & ont i halsen som fan.. skitkul att vara förskyld just denhär veckan.. fast nä!
och nu är jag helt slut! ska leta rätt på mitt nässpray, ta en alvedon och gå & lägga mig en stund!
vi hörs senare.


p&l

idag är början av en underbar vecka! :-)
som jag änså länge bara segat  , legat lite i solen & nu här, ska snart ta & käka och sen måste min klädjakt börja, jag har nästan ingenting jag vet att jag kan ha på mig, kommer nog ha skjutit mig själv innan detta är klart, sen efter träningen ikväll så åker jag som sagt & bosätter mig hos moa, blir trevligt , min bästa ♥
ska ringa henne nu, & sen ska jag skicka iväg ett mejl, puss på er!

fred och kärlek ♥

tjaaaaaaaa ! var ett tag sen för min del, men nuså!
går & prövar kläder inför kommande veckan,
är sjuktglad och hur taggad som helst inför peace&love! helt jävla underbart, ♥
åkte tidigare idag förbi där dom satt upp tält och scen och grejer.
det ska bli så jädrans roligt, en heeeeeel vecka! gryyyyymt
wiiihoooow

men vi höres mer imorgon,
ska klippa gräs, sen träning & sen följer johanna troligtvis med hit. superduper!


ser ut som ett

hej på er, nu sitter vi hemma i bispberg, vi hade en trevligkväll igår, moa vann tipspromenaden & grejer. ;-)
sen spelade vi mario & hade det göttt, nu tror jag vi strax ska gå ner i herrbrett spela mario, o sen senare så ska vi till säter, blir ju säterdalen ikväll ! :-)
förövrigt har jag & moa blivit beroende av "mange-låten" Weloveit♥
ni har väl hört den va? :O ett måste!
men vi tänkte iaf bara göra ett kort inlägg till er som läser, & även berätta att det kommer ske en liten renovering snart ! spännande. :-D
men ni får ha det, puss

the day of the day

godmorgon, hade inte tid & blogga igår, eller tidotid haha . ;-)
iaf är det torsdag, ska spela match med killarna mot tjejerna, haha. &  tror det kan bli rikitigt roligt, dock är vädret inte roligt överhuvudtaget, och har en känsla av att moa kommer göra mål på mig idag.......
ajah!
har tänkt gå & käka frulle, & få upp agnes, puss

jag må då ha världens sötaste kusin





Dag 9&10 / M

Dag9 johannas syskon
johanna är minstingen i hennes familj, precis som jag!
hon har två storebröder och två storasystrar.
hennes äldsta, tobias vet jag inte så jättemycket om, tror jag har träffat honom 1gång eller något, och sen har hon även niklas som är pappan till nemo! han har jag ju däremot träffat ett antal gånger och han är supersnäll .
sen har hon ida och emelie, & det syns verkligen att dom tre är systrar, superlika! och dom är också jättesnälla verkligen, även om inte johanna alltid håller med om det.. ;-)

Dag10 johanna bästa sida
johannas bästa sida är att hon är glad och helt tokig! hihi för hon liksom sprider glädje runt om sig! och ja man blir glad när man är med henne helt enkelt.
och hon är väldigt ofta glad och busig och hittar på massa galna saker att göra, så det är nog johannas bästa sida, när hon är glad!


9&10 / J

Dag 9 - moas syskon!
Moa har två storesystrar , Anna & Elin . dock flyttade dem när moa var ganska liten så moa älskar när dem kommer hem eller när hon får göra nått tillsammans med dem, då har hon inte tid för någon annan. :-)
har träffat anna hur många gånger som hellst, men elin är det inte så ofta, lite knas eftersom anna bor ända borta i uppsala. :-) iaf är alla tre systrarna superlika varandra, även fast moa inte håller med  ! & dem är jätte fina. :-)
Dag 10 - Moas bästa sidor
moas bästa sidor är nog att hon är så galen, & kan verkligen hitta på vilket bus som hellst. :-)
man har liksom alltid roligt tillsammans med henne, & hon är verkligen världens bästa brud !
något som också är sjukt bra är väl hur mycket hon bryr sig om en, sånt man inte ser själv ser hon & försöker alltid att hjälpa en om det skulle vara något som har gått å blivit tok !
förövrigt är nog allt bra med henne, hon är bäääääääääääääst! ♥

köpt ↓


shorts cubus 199:-

kofta ginatricot 99:-

linne h&m 149:-

örhängen ginatricot 129:-


here it is , here it go

hej! varit ute och sprungit och ätit frukost, nu ska jag bara göra mig iordning sen ska vi iväg till mormor&morfar och förhoppningsvis träffa lillkusinen, blev inte nått kort förra gången på henne eftersom att hon sov.
när jag kommer hem ikväll efter träningen, kommer det upp lite grejer här. :-)
så hörs ikväll! puss


MOA

moa bryr sig jämnt lite för mycket, det är därför hon är bäst!
hon håller koll så jag inte klantar mig,
det kan också vara något av det finaste med min bästavän ♥

randominlägg.

vi kanske inte har berättat att vi gjort en lista på över 50 grejer som vi måste ha gjort innan sommaren är slut, ganska mycket random grejer.. ;-)
men jag går stenhårt in för den, & har redan börjat !
så tänkte att om ni kommenterar en siffra mellan 1-50 så kan ni få ta del av vad det står på det nummret? ;-)
men upp till er.

under the coconut tree

nu har iallafall jag fått nog av träning denna dag! att cykla från säter va ett helvete, fast det gick rätt snabbt ändå! men nu ska jag gå och se film med bästa anna & sebbe :-) mysigt de, eftersom dom kom hem idag!
fick även med mig lite från borlänge idag som jag visar er imorgon! :-)
puss! ♥


fastnat i mitt huvud!


vi hade ett förhållande för 1år sen.. hahahaha

godmorgon ! ligger i sängen o lyssnar på musik, är helt död, har sovit skitdåligt dem timmar jag sovit,svintrött!
idag blir det somsagt borlänge, o lite shopping, sen träning på kvällen, men innan dess måste jag ju ha avlidit.
nu måste jag börja göra mig ordning, duscha & greja. (:
så hörs vi antagligen när vi är hemma igen ?

M J ♥

tjenamors! ska somsagt till borlänge idag, och ska gå ner till bussen.. hoppas det inte fortsätter att spöregna som det gör nu ;o för då vettetusan hur jag gör!
förövrigt måste jag börja göra mig iordning nu, bussen går tjugo över tolv!
och ikväll ska jag göra en sjuk grej, måste få hem cykeln hit till gustafs från pappa .
så ska cykla hem efter träningen, fattar inte att jag gör det... menmen
ja ni får ha det så bra ! så hörs vi


även om du får en ny!

som moa sa, spelade en toppen match idag! & captainmoa skötte sig fintfint ♥
har legat å halvsovit gloende i datan ett bra tag, kommer nog sova gott inatt, oj var klockan 8. :O
imorgon ska iaf jag, minbästavän & agnes upp till borlänge, shoppa lite. :-)
har spanat in dessa fina!
blir nog supertrevligt, nu ska jag gå och hämta vatten , och sen käka mitt godis från igår, fortsätta slappa helt enkelt. :-) föresten ska nog dra in på skolan innan jag drar te borlänge imorgon också, har några böcker som måste in till biblan. :-)

vi är så jävla grymma brudar, helt sjukt!

sådär, nu har jag både ätit och duschat! & är så förbannat glad just nu!! matchen mot forssa, 5-4
kämpa som tusan gjorde vi, och det var superkul!
nu ska jag ta mig lite godis, sen gå och kolla på gustafs-slätta som börjar om en kvart, det är ju hemma match, så varför inte :-)
så hörs ikväll, puss


onödigtttt ;-)

godmorgon på er, hade lite svårt att sova även inatt, men låg & tänkte på en rätt rolig grej, som jag tänkte berätta för er.. ;-)
eftersom jag & moa lärde känna varann sommaren till 6an , & vi inte gick på samma skola, så kunde vi ju inte träffas så mycket under det året, vi träffades väl om helgerna, men inte allt för ofta.. så vi brukade prata i tel nästan jämt, så minns jag en gång när vi inte pratat eller träffats på kanske 3veckor, då ringde jag moa, sa att jag saknade henne, och så satt vi & grät i telen för vi saknade varandra såå..... hahaha moa kommer du ihåg det? ;-) ♥

jordgubbe

vaknade vid 10 av en gräsklippare.. skönt!
nej men, nu sitter jag och käkar frukost, flingor och jordgubbar gött!
klockan 2 är det samling för match, mot forssa!
ska tagga som sjutton, och vi hörs väl senare idag. :-)


♥♥


don't you know '

moa har tjatat om att jag måste blogga, och det har hon rätt i ! :-)
idag har jag deppat över vädret, suttit och kollat på tv hela dagen, och tror inte jag satt på datorn riktigt förens vid 4a, så ni fattar kanske varför jag inte bloggat.. imorgon tänker jag stanna i sängen helaaaaa dagen om det inte är fint väder, men sen har vi ju match också.. menmen ni fattar! ;-)
nu ligger vi & käkar godis jag o agnes ska snart leta reda på någon bra film OM VI ORKAR
puss !
& juste, smsar !

'if it makes you happy

nu har clara precis åkt, och jag sitter och väntar på att lill-kusinen ska komma förbi!
mamma är och hämtar henne och moster i arlanda just nu, hih har ju inte träffat henne än så det ska bli kul. :-)
kommer säkert upp någon bild här på henne lite senare, om jag får någon bild dvs!
uppdaterar mer sen, och ska ta tag i "dag 1-10" också, verkar som att vi båda glömt det.
puss


sådäääärja

igår runt 11 fick jag sms av min frisör som undra om jag kunde komma idag vid 9, och visst haha, gick upp med tuppen! och tog cykeln dit .
hon klippte iallafall bort allt slitet, som var rätt mycket ja.
och sen färga hon bort det röda och utväxten.
bra det, men fint... nej det kan jag inte påstå

fast ska göra en grej i veckan, som är en hemliiis! hihi
jani, där fick ni något att fundera på!

snart ska iallafall clarabusungen komma hit, det blir mys det, har inte träffat männskan sen konfirmationen!
får se vad vi hittar på .
ha det bra, puss ! ♥




thiis

moa! imorgon ska jag snacka med dig om vilka du igentligen skrev till när du skulle skriva till "fina killar" på min fb.....
du är så söt moa, glöm inte det. ♥

are you sure.

hej på er, ni kanske undrar vad jag haft för mig idag.. men sanningen är att jag endast slöat , tagit lite kort, och kollat på tv.. det blir ju så när vädret är så tråkigt.
nu vill jag ha sol ! :-/ börjar bli riktigt tråkigt, känns liksom inte som man får någon riktig start på sommaren.. men som sagt är ju sverige vi bor i. :-)
snart ska nog jag & agnes sätta på fjorton suger, och sen får vi se vad som hittas på..
vi hörs kanske senare, eller imorgon. puss
barndomsvän ♥

oh nana

hemma, sen ett tag sen!
va somsagt hos mormor&morfar idag, och bara myste! ♥ hhihi känns precis som när man var liten.
och var efteråt till kupolen, massa reor nu, men tyckte dock inte att det var så mycket.. brukar ju oftast vara så!
men fick iallafall med mig en tröja från åhléns och en spetsbh från bikbok.
& ska dra dit med johanna någon dag nästa vecka också, troligtvis måndag, om jag inte får klipptid då! så får hoppas på lite mer fynd då helt enkelt. :-)
& ska försöka hitta nå jeansshorts, nånting att ha på mig på adams konfirmation, och lite annat smått&gott då!

men ni får ha det så bra! puss på er . ♥

& ja.. jag ska försöka leta rätt på min usb-sladd så ni kan få lite nyare bilder.


svensksommar.

precis gjort mig iordning, vid 1 ska jag iväg till mormor&morfar, för mamma ska på begravning!
efteråt sticker vi även till kupolen en sväng.
passar bra nu när det ändå inte är något fint väder,
regnregnregn...!
men ajaah, vi hörs när jag kommer hem! puss (-:

 


Dag 8 / J

en favoritbild ♥
med två léenden kan vi visa hela världen att det ska vara du & jag .
du & jag mot allt..
ingenting spelar annars någon roll.
så länge man kan se ett léende förstår man , att dom två är lyckliga .
lyckliga tillsammans.

hey there .

dåligt med bloggning här senaste dagarna.. sorry !
är igentligen på allmänt cp humör, träningen gick skit, men inge mer om det.
agnes är här & ska vara här en hel vecka framåt, blir jätte mysigt,får se vad vi hittar på helt enkelt !
föresten såg jag att moa tog bilden jag tänkt lägga upp som "min favorit" haha, får leta på datorn så ska jag nog hitta någon bra!
kommer strax upp.
hoppas det är bra med er förövrigt, puss

Dag 8 / M

En favoritbild


tog en bild på oss båda.


' rosa the moviee

hallå ! kom nyss hem från träningen, 
 och nu ska jag nog fortsätta se klart på rosa the movie! ;-)
men ni får ha det så bra, så kanske jag uppdaterar lite senare.
puss

 


dampvideo

men ursäkta oss. :-)

Dag 7 / M

Min bästa vän

Vi träffades den 14juli, och sen dess har det varit vi!
Snackade och sånt gjorde vi såklart tidigare… på lunarstorm.. ;-)
& vi gick även på fotbollskolan tillsammans när vi var små.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan johanna faktiskt, om man tänker på alla minnen vi har tillsammans så är det svårt att tänka sig det.
Hon kommer föralltid vara min bästavän, även om det kanske blir så att vi skiljs åt efter nian..
Man kan säga att vi har blivit som systrar för varandra, i princip så bor jag där, eftersom att jag är där så ofta! Vi kan bråka nångång, men det löser sig alltid!
Vi finns alltid för varandra, och berättar allt för varandra, och det är superskönt att ha en bästavän som johanna, som man alltid kan prata med om allt, och som verkligen förstår en och kan trösta och säga så bra saker om man är ledsen .
Johanna är helt tokig och så himla underbar! Vi har för det mesta alltid roligt och hittar på knasiga saker.
Du anar inte hur glad jag är för att jag har dig.
3år i sommar, känns som vi känt varandra hela livet!
jag känner dig inifrån&ut som sagt är du som en syster för mig, och det kommer du alltid vara!
du kommer alltid vara min bästavän och jag kommer alltidalltid älska dig!

 Denna sommar kan bli vår sista riktiga tillsammans, så vi ska försöka göra den till den bästa någonsin ! jag älskar dig miljardergånger runt jorden


overkligt fin


rubrik

godmorgon ni fina, ligger ute i min stuga, och vaknade precis !
tar nog en buss till johanna vid 2, vi ska plocka ved och tjäna lite cash ! haha
men innan det lär jag packa och duscha, så ja vi hörs kanske sen ! :-)
/ m


Dag 6 / M

10 saker ni inte visste om johanna

1. det bästa hon vet är vatten
2. hon älskar att kramas och gosaaa
3. hon är bäst i målet, eller föresten det kanske ni redan visste
4. hon snackar ibland vääärsta dalmålet
5. hennes bästa ägodel är sin dator
6. hon är bara 1.55 lång
7. hon är världsbäst på att sjunga & skulle sökt till idol dehär året egentligen
8. hon är längre än sin ena syster
9. hennes ögon är grönblåa, superfina!
10. hon är smått beroende av nässpray



jag är ful


YOU AND ME BABE

moa bloggar inte, skulle gett hon spöö om det nte var för att ..............
VI HAR KÄNT VARANN I 35MÅNADER ♥


Dag 6 / J

10 saker du inte vet om moa ♥

1 . hon bits, så fort hon får chansen !
2 . hon tar varje chans till att vara låssas sur, eller jävlas. ;-)
3 . hon hatar sin navel/mage, (fast den är jättefin)
4 . när hon var liten ramla hon ner i en A-brunn & var med i aftonbladet.
5 . hon har bara varit riktigt kär 1gång
6 . hon hatar killar som skriker på henne, & som säger " men vad ska vi göra då?!"
7 . innan hon börjar skratta åt något hon tycker är knäppt säger hon alltid "haha men asså"
8 . hon är envis som en åååååååsna!
9 . hon är jätte duktig på att sjunga, lovar! ♥
10 . hennes bästavän när hon var liten var en tupp. (-:

one heart

hej på er, strax ska jag åka iväg mot matchen som moa skrev om ! :-)
har faktiskt it suttit vid datorna alls mycket idag. utan åkte direkt till borlänge och köpte fotbolls-grejer i morse. :-)
men nu är jag on track igen . är iaf sjukt taggad inför matchen, håll tummarna för att det går bra.
nu ska jag springa och packa ihop grejerna men vi hörs absolut mer idag , puss

put my lipstick on

godmorgon ! vakna vid 9 imorse, väldigt ovanligt för min del.
idag blir det att klippa gräs, sen ner till mammas jobb och hjälpa henne med datorn, & tjäna some money!
sen ikväll har jag match.. mot korsnäs, dom jädrans tar vi!
och ska även hinna nångång under dagen ringa och beställa klipptid!
nu - frukost, puss


engla hjulström

gissa vem det är som skriver nu? om kuckiliku nöff mu bääääää ! ♥:
ni får bara en ledtråd:
bä ! hahaha . <3 älskar er . :-)

svar ; haha englasötnos! vi älskar dig med ♥♥


Dag 5 / M

Johannas första kyss

johanna gick i sexan och var tillsammans med en liten kille vid namn måns, eller jaa han var ju iallafall i samma ålder. ;-) och var till&med längre då..
hon var på ett disco i skäve, och hon berättade om det, att det fanns en massa söta killar där, och sen började hon väl prata med måns efter det, och den 19september blev det dom!
sen fick jag träffa han när han kom på något disco i säter, och det var där johannas första kyss blev, när de satt på en madras, men det tog tyvärr slut den 18oktober...


hittade till&med en bild sen den gången, gulligt ♥


Dag 5 / J

Moas första kyss
´
moas första kyss var på coz, när hon var 12 .. ;-)
finns väl inte så mycker mer å säga, för det var inget speciellt, fast det var ju lite kul, vem killen faktiskt var.


you and me

hej på er! länge sen igen, men vi har knappt suttit vid datorn, och när vi tänkt blogga har det åskat..
men nu sitter vi i gustafs, filip ringde nyss & frågade fall vi skulle med till damsjön, så vi åker väl på en liten tripp dit, får se hur länge vi stannar !
vi hör av oss senare, måste ta tag i "dag 1-10" också . :-)
puss


kuckiliku nöff mu bääääää ! ♥

underbar dag/kväll/natt/morgon det varit, sovit i tält med bondgården & haha jaa haft riktigt kul!
jag är egentligen för trött för att skriva, inte sovit många timmar inatt inte, så vi ska bara kolla film nu och sen tror jag att det blir en tidig kväll för oss båda! johanna sover här inatt, & imorgonbitti har vi match mot kvarnsveden.. vi ska krossa dom så jävla hårt, eller iallafall gå in för att göra det så blir det skitbra!
uppdaterar strax igen , hehe johanna ligger så söttt i min säng och sover! ser så förjävla skönt ut..
puss


SKOLAVSLUTNING!♥

JAPP, NU ÄR 8AN AVKLARAD, SÅ FÖRBANNAT SKÖNT!
NU SKA JAG HA ETT AAAASBRA SOMMARLOV! :-D ♥

 


Dag 4 / J

Moas saknader

Moa har ju aldrig direkt förlorat någon nära släkting, men två stora saknader jag vet att hon har är..
Anna- hennes storasyster som bor i uppsala ! moa är absolut världens lyckligaste när anna kommer hem eller liknande, och hon har inte tid med något annat än att vara med henne. :-) & när Anna är i uppsala, saknar alltid moa henne som satan, o ringer henne ganska ofta! :-)
& sen det andra hon saknar..
Bondgården - Moa bodde ju på en bondgård när hon var liten med hela hennes familj innan hennes föräldrar skildes, Moa brukar säga att hon saknar bondgården, men igentligen menar hon nog mer att hon saknar att bo tillsammans med hela hennes familj, vilket är riktigt hemskt  ! & hade kunnat förändrat mycket i hennes liv, ♥

Dag 4 / M

Johannas saknader

johannas största saknader är sin morfar&farfar.
även jag tycker det är jobbigt, iallafall när johanna berättar om det. 
när johanna var gick i fyran dog hennes farfar, jag hann ju aldrig träffa honom, men så som han beskrivs verkar han vara en sån person man skulle kunna kalla 'världens bästa farfar', snäll rolig och hur gullig som helst!
han bodde i norsjö, där även hennes pappa växte upp, och dit vi än åker idag! alla där visste vem han var, och han var så omtyckt av alla!
hennes morfar däremot bodde här i säter! från början i johannas hus, men som dom flytta ut och byggde om så att johanna bor där nu!
det var ännu längre sen, hon var bara 4 år.. och det är så jädranshemskt, vill gråta varje gång hon berättar det..
att man kan dö vid sån tidig ålder är så förskräckligt... 
han verka också vara en sån superbra morfar, en som alla skulle vilja ha som morfar!

men jag vet johanna, att båda dom skulle vara jättestolta över dig om dom såg dig just nu, 
eller föresten, dom är jättestolta! du var deras lilla flicka


are you ok ?

jag & moa ligger hemma hos migg, har precis käkat & om ungefär 1timme åker vi mot borlänge, ska ju vara med i blodomloppet. :-) hoppas verkligen det slutat regna och skit till dess!
imorgon är det skolavslutning, helt sjukt vad fort det går, & vännen min har som tur hjälpt mig med håret och sånt så jag kan gå på skolavslutningen. ;-)
vi hörs senare hörni ! vi ska bli bättre på att blogga osv, lovar!
gammalbild!

Dag 3 / J

idag var det jag som var dålig på att blogga , men har haft fullt upp !
Moas Föräldrad ♥
Moa har riktigt mysiga föräldrar, Bengt & Lena . :-)
världens snällaste, & jag känner mig alltid välkommen hem till dem.
Lena - eftersom vi är mäst hemma där, har jag väl mer att säga om henne, hon är absolut världens knäppaste & roligaste , så om man träffar henne förstår man verkligen vart moa fått sitt ifrån ! & hon är somsagt alltid glad, så man känner sig alltid välkommen, :-D
Bengt - Han är en sån som alltid ställer upp när det krisar, & det är jätte skönt, han är jätte snäll, men dock är vi inte där så ofta, så vet väl nte så mycket mer..
moa har iaf supertrevliga och mysiga föräldrar! :-D

Dag 3 / M

Johannas föräldrar

jadu, dom är som mina 'extra' föräldrar kan man säga, eftersom att jag är hos johanna en hel del så!
dom är verkligen jättesnälla & bryr sig & ställer alltid upp! dom räknar nog mig nästan som sitt eget barn nu förtiden ;-)
hennes pappa - tommylundgren, haha vilken toknisse ! nej men, han är superduperbäst!
som han sa i början av min&johannas vänskap... - Moa! du & jag, vi är bästakompisar!
& hennes mamma - carinalundgren är också superduperbäst! verkligen skitsnäll & jaa som jag sa, är dom båda som mina extra föräldrar, dom finns liksom alltid där, och jag är så himlaglad för det!
tycker iaf om dom supermycket, verkligen jättegulliga! ♥♥


svar på tal / M

Postat av: anonym

väm är tobias?? :-D

2011-06-07 @ 16:49:55

tobias är en kille i borlänge, som jag pratat med ett tag och bestämde för att träffa, sjuktsnäll är han! :-)
haha vet inte riktigt vad jag skulle svara, men ah!

Dag 2 / M

Johannas första kärlek ♥

när jag strök under första menar jag hennes första riktiga kärlek, för annars hade man ju kunnat tagit och skrivit n....., fast nehh!
hennes första kärlek är Alexx.. jadu egentligen vet jag inte så mycke om den killen faktiskt, trodde att han var en brakille, fast dock var han väl som alla andra..
tare från början.. dom började iaf smsa och grejer, ett tag.
sen bestämde dom väl att dom skulle träffas, så johanna drog med mig till falun, alltså till där han bor, för 1år sen vare.. nästan exakt ! på falukalaset, och jaa. redan då riktigt söta!
sen fortsatte dom att smsa, och johanna drog med mig ännu en gång till falun! nu blev de mer seriöst,
och även jag trodde verkligen att de skulle bli något, sen hände grejer som jag än idag kan bli så sjuktarg på..!
men jag kan lovaa att dom båda har kvar nånting för varandra,

& mitt citat "det finns någon åt alla". ♥


godmorgonn !

hej på er sötnosar! :-)
klockan är snart halv9, men som tur är börjar jag inte förens klockan prick, så kunde snoza i 2timmar idag, & jag vet att jag är sjuk, men blir på fett dåligt humör om jag inte får snoza ett bra tag på vardagsmorgona... ;-)
idag ska vi som sagt ner i säterdalen, ha 'klasskamp' känns helt onödigt.. menmen , & sen ska vi väl spela beach, eller nää sola ♥

07:13

godmorgon! min dator ville inte riktigt funka som jag ville igår.
men gör ett tidsinställt till lite senare, nu måste jag blåsa håret och grejer, puss!


Dag 2 / J

Moas första kärlek ♥

Moas första riktiga kärlek var Emil.
sommaren till vi skulle börja i 7an snackade hon om hur snygg han var osv.. sen började dem smsa, dem smsade ett jätte bra tag, dem hade till&med andra tjejer/killar samtidigt, som dem var tillsammans med eller på g "sötmoa". men sen den sista april 2010 så var jag & moa i säter på majbrasa, och kvällen slutade med att dem gick i hand och pussades , äntligen hade hon fått sin emil ! :-)
dock tog det slut i aug, men eftersom ingen av dem kommit över varandra då blev dem tillsammans igen i december! för några veckor sedan var det slut , och vet att moa tog det jättehårt..
& jag vet även att hon kommer tycka det bli jobbigt å läsa denna text  , men kom ihåg tjejen ! dt finns alltid något bättre, även fast du har svårt att tro det ♥

fuckuuuuu

hej på er, idag har vi varit dåliga på att blogga, moa var med hem, men när vi väl satt här tillsammans  & skulle blogga gick det åt skogeeen ! ;-) så vi gick ut & spela lite fotboll, och halvsov i gräster, !
förövrigt hade vi fotbollscup i skolan, & vi var bäst. ♥
sen har jag hunnit haft träning och varit ute å sprungit också,
nu ligger jag & halvbråkar med niklas på fbbbb, han säger att kimkällström suger, alltså fan vad äre för fel på sverige? ;O
KIM KÄLLSTRÖM ♥

Dag 1 / M

förlåt för sämst uppdatering, men va så att jag va iväg idag och träffa tobias en sväng, sen gick de inga bussar hem.. så jag blev kvar i borlänge!
såg att johanna presentera mig i förra inlägget, så min tur nudåå! kan bli svårt å slå de hon skrev, men ska försöka.. ;-)

presentation av johaaaanaa
aalmajohannalundgren är namnet på min bästavän! bor i ett fint hus ut i bispberg, född den 30januari 1996, även samma datum som sin mamma carina fyller år! hehee
hon har två systrar, och två bröder (-:
& om jag ska beskriva henne är hon nog den gladaste och tokigaste männska jag vet,
men superduperbra är hon!♥♥
målvakt är hon i säter, och bäst är ordet! hon sjunger också, även där superduktig!
finast , de vet vi ju redan att hon är!! och jag älskar henne så oerhört mycke!
och även jag är superglad att jag har dig skrutttiiis ♥

som sagt finast äru hjärtat!


Dag 1 / J

presentation av moa♥

tänkte alltså berätta för er vem moa är!
MoaEvelinaKarlsson föddes den 26oktober '96
hon var en liten bondfia som älskade sina djur & äta kaninmat med L ..
Nu bor hon i Moraby med sin mamma & i Säter med sin pappa, dock är hon inte hos sin pappa lika mycket.
Moa har även 2systar  , & 1halvbror.  :)
Nu spelar hon andra året tillsammans med Säters F96, & hon är grym ♥
hur hon är som person är ganska svårt att förklara, hon är så mycket på en & samma gång, glad&galen är väl bara några av dem ord som ska förklara henne . Tror inte man förstår hur bra hon är förens man verkligen lärt känna henne, :-) & hennes bästavän Johanna... ;-) är såååå glad att hon har moa. ♥
världensfinaste! verkligen ♥

ingen var snyggare '

legat & pratat med moa i telen, hon sitter fast i borlänge stackarn, men frågade faktiskt pappa om jag fick låna hans bil & rädda henne. ;-)
så fall någon bryr sig, så är hon nog inte hemma förens 9o,, hon som lovade att blogga 2ggr om dagen .  ;-)
det var väl allt för mig, haha fan vad jag älskar att göra meningslösa-inlägg, men jag lovar, när vi kommit igång blire bättre!
otroligt söt-bild, från våran "coztid" ♥♥

κακοί τρόποι

i princip alla utom jag & moa...
weird
outo
merkelige

jagtyckeriafomdig ♥

do you get it?

hej på er! nu är jag hemma från matchen, gick jättbra!
jag ska snart ut & springa och sedan lägga mig i solen, & moa hon är påväg till borlänge,  & ska träffa "nån"
har även fått hem min examensklänning idag, farmor har sytt upp den å grejat, men nu ska den nog gå att använda!
nu är det bara löshåret som måste komma fort som satan, har ju lånat moas nu i veckan, men vill ha mitt egna!


dag 1-10

jag & moa tänkte köra en lista för att komma igång lite! :-)
men ist för att berätta om oss själva kommer vi skriva om varandra! (tex; jag beskriver moa, & moa mig!)
♥ Dag 1 – presenterar oss.
♥ Dag 2 – Vår första kärlek.
♥ Dag 3 – Våra föräldrar.
♥ Dag 4 – Våra saknader.
♥ Dag 5 – Våra första kyssar.

♥ Dag 6 – 10 saker du inte vet om oss.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – En favorit bild.
♥ Dag 9 – Våra syskon.
♥ Dag 10 – Våra bästa sidor.

vi börjar med det här idag! ALLTSÅ, MOA SKRIVER OM MIG, JAG OM HON!

ååånallesöt

nu är jag & moa glada!:-D
våran storasötanallebjörngullSIMON♥ vann bigbrother.
& sen bara för att , så känner vi ju hans tremänning (A)
ajah, tyckte ni det var rätt som vann ?
kunde inte stryka martin..... lite för snygg.. ;$

VINNAREN AV BIGBROTHER....


SÅ JÄVLA BRAA !
blev så glad att jag börja gråta, haha de som brukar vara johannas grej att göra (?) ;-)


tom i huvet...

nu jädrans har de hänt grejer här! såg att johanna gjort massa inlägg så nu får jag ta å ligga i ;-)
ska då försöka göra minst 2inlägg om dagen, annars har ni ju johanna somsagt!
hoppas ni kommer tycka om våran blogg, kommer ju som johanna sagt i tidigare inlägg skriva om minnen tillsammans och lite smått&gott :-)
men skriver en snabbis här, för nu börjar bigbrother! final och grejer, får man ju bara inte misssa !!
kanske skriver efteråt , puss

 


inlägg utan bild '

pratar med moa i teletutten, vi håller på å planerar lite! :-)
tycker iaf det är lite kul att 30läsare har tagit sig in här idag,
tänkte bara skriva några rader, lägger upp en sak lite senare, sen lovade moa att blogga!

sa du sten ?

goddag! :-)
har inte så många att skriva till än, men ni kommer väl haha.
idag är det söndag, vilket igentligen är veckans-sämsta dag, men eftersom vi är lediga imorgon också är det ganska lugnt! :-)
jag hoppas moa tar tag lite i bloggandet när hon kommit hem från uppsala också, visst?
men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare! ♥

thump?

vad tycker ni

om våran design? :-D



ååh wonderful

en gammal-favorit. (A)

äntligen ! :-D

sådär jaaa! då säger jag välkommen till våran blogg! :-)
som vi planerat länge, men dock inte kunnat startat eftersom vi har väntat på header/design länge..
men nu är vi igång! :-D
& det känns toppen , ♥
vi som då kommer driva denna blogg, är 2 tjejer från Dalarna, Moa&Johanna. :-)
här i vår blogg kommer ni få läsa om allt galenskap vi ska göra i sommar & även ta del av våran vardag & massvid med bilder !
hoppashoppas ni kommer gilla det. ♥
/ J
ni hittar även våra enskilda bloggar här!!
http://aalmajohanna.blogg.se
http://moaaevelina.devote.se

Sarah gästbloggar!

Klar med er design nu, vit bakrund såg helt sjukt ut, så tog en väldigt ljus istället. Hoppas ni gillar't Puss /Sarah


RSS 2.0