i'm home!

japp, hemma nu, efter en veckas husbilssemester! har åkt runt lite överallt i sverige, eller åkte dit det var finast väder, så har varit i gnesta, trosa och kalmar! min moster, kent & kusin maliin var också med. riktigt trevligt har jag haft det, solat&badat en massa! blitt illröd om kroppen blev jag också..
rätt skönt är det att vara hemma! & få sova i en riktig säng!
nu ska jag fortsätta bädda min säng.. & sen ska jag nog gå ut till stugan & ringa en.
men vi hörs imorgon! förövrigt vill jag bara säga att jag hatar våran header, förlåt men är inte nöjd med den alls, så om det är någon som är villig å göra en ny åt oss, hör av er!  puss


jag saknar diiiig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0