jag ger dig allt du vill ha, men får ingenting tillbaka

javisst är jag duktig på att blogga här, nej förlåtförlåtförlåt!
ska verkligen försöka bättra mig, nog med att jag redan har en egen blogg, + att det är sommar, klart det blir lite dålig update..
men! jag ska försöka bättra mig i höst, så länge får ni leva med att det är lite som det är..
har iaf varit crousing här i säter i helgen, o gud vad jag har haft roligt! :-D
underbara människor, & mycket skratt, ♥
dock har jag denna söndag suttit i många tankar, kring val jag har här i livet, killar handlar det väl mäst om .. eller igentligen en kille.
en förvirring som makes me crazy..
förövrigt åker även jag iväg på tisdag, till norrland, där det självklart igentligen moa skulle med, men saker kan förändras, så är det alltid,
jag hör av mig titt som tätt, men bättring ska ni se, puss ! ♥
har även passat på att kramas med min prins idag, ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0